Készítés ideje:

2016.

Kaposváriként, és az Új Nemzeti Kiválóság Program kutatói ösztöndíját elnyerve, próbálok megoldást találni a várost érintő gazdasági és szociális problémákra, az építészet és design eszközeivel. Ennek köszönhetően vizsgáltam meg Kaposvár legikonikusabb termékeit és szolgáltatásait, amelyek fejlesztésével a város pozitív fejlődését lehetne elősegíteni. Ezek közül az egyik legfontosabb Magyarország utolsó működő cukorgyára. Kaposvár és a Cukorgyár kölcsönös együttmüködéséből létrejövő, egymást támogató marketing kialakítására tennék javaslatot a következőkben bemutatott termékek és csomagolások kapcsán. A vásárlókhoz közvetlenül a cukor, mint termék, és ennek csomagolása az, ami eljut. A termék változatlan minőségén túl, egy megújult csomagolás lehetne a leginkább figyelemfelkeltő, és ami méltóképp ünnepelhetné meg a gyár 20 éves fennállását. Az új arculat a hétköznapi használatba is bevezethező a többi terméken és kiszerelésen. Fontos hiányosságként értékelem, hogy a cukor csomagolásán nem jelenik meg Kaposvár, mint az utolsó magyar cukorgyárnak otthont adó város. Ennek feltüntetésével Kaposvár méginkább összekapcsolódhatna a magyar Cukoriparral, és erre minden vásárló figyelme közvetlenül ráirányulhatna. Kaposvár és a Cukorgyár kapcsolatát turisztikai szempontból is fel lehetne használni, ha esetlegesen a Cukorgyárban egy látogatóközpont is elhelyezésre kerülhetne, ez Kaposvár és a Cukorgyár számára is jelentős bevétel- és presztizs növekedést okozhatna.

 

Díjak, elismerések:

Kaposvár Polgármesteri Ösztöndíj
különdíj

 

Publikációk, cikkek:

Kaposvár MOST

Kapos Pont

SOnline